2015-02-05

Skład osobowy oraz zadania

Skład osobowy:                  

  • kpt. Małgorzata Sieczkowska - Kierownik Sekcji
  •  
  • Anna Bartyzel
  • Lech Micewicz – samodzielne stanowisko ds. obronnych

ZADANIA SEKCJI DS. ORGANIZACYJNO-KADROWYCH:

1. W zakresie spraw organizacyjnych:

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy miejskiej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta miejskiego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta miejskiego;
  • prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy miejskiej;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy miejskiej i Jednostek Ratowniczo – Gaśniczych;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy miejskiej;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie miejskiej.

2. W zakresie spraw kadrowych:

  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy miejskiej;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  • realizowanie zadań kadrowo – mobilizacyjnych określonych odrębnymi przepisami;
  • realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej komendanta miejskiego;
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie miejskiej w tym dowódców Jednostek Ratowniczo – Gaśniczych;
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie miejskiej.